Deletedmom_13 Benimde 5 genimde var canım, dedikleri gibi faktör V önemli benimde seninki gibi heterozigot 2 düşük var 2.’de iğne ve coraspin kullanmama rağmen kaybettim bu sefer hamile kalmadan coraspin içiyorum kesinlikle başla kanın hazır olsun kalınca da iğne ama bu sefer dozu yükselticekler diğerinde doz yetmediği için kaybettiğimi düşünüyorum ayrıyetten doz testi de yaptırıcam yetiyor mu yetmiyor mu sende önlemini al baktır iğne kullanırken çok geçmiş olsun