Deletedmom_13 benmde 2 genimde homozigot var (pai ve mthfr) türkiyenn en ünlü hematlloji profosörüne gittim onun dışında farklı bir hematlloji profosorne daha gittim 2 tane kadın doğumcuyla görüştüm ikiside riskli değil kan sulandırıcı yada aspirin önermedi fakat ben risk almak istemediğimi ilettim daha önce kimyasal gebeliğim olmuştu iğne kullnmk istediğimi ilettim enox 4000 iğneye başladım 8 haftalıkken doğuma kadar kullanıcam 😅