Busee2727 kuzeymomss bende ebebekten baya eşya aldım yarın büyük alışverişe çıkacağız kararsız kaldım o yüzden😶
Busee2727 iremss ebebekten baya eşya aldım canım civil hakkında bilgim yok hiç alışveriş yapmadım ebebek eşyaları çok güzel ve kaliteli
Busee2727 Pyrz_07 bende ebebek, lcw dan alışveriş yaptım ve çok güzeller ama civil hakkında hiç bilgim yok yarın bakacağım
Busee2727 Clk56 yarın bakacağım canım teşekkür ederim evet ebebekten bende baya eşya aldım çok güzel ve kaliteliler
Busee2727 Mavistez ürünlerinden aldığım için bende ebebek diye düşünüyorum ama yarın bakacağım teşekkür ederim