Busee2727 Kızlar yarin alışverişe çıkacağız da ebebek mi uygun fiyat konusunda civil mi aynı ürüne daha fazla para vermek istemiyorum bilginiz varmı acaba😊
Bayancorek Busee2727 Ben e bebek in ürünlerini daha kaliteli buluyorum. Tercih meselesi tabi. Civil daha uygun olabilir ama beğenemedim. 🌸🤗
kuzeymomss Busee2727 eğer imkanınız varsa 2 yeri de gezip öyle karar vermek daha mantıklı, ben herşeyimi e bebekten aldım çoraptan tutup beşiğine arabasına kadar
Leman- Önceden e bebek daha uygundu bebek kıyafetlerinde ama geçen gün girdim orda da fiyatlar uçmuş hemen hemen aynı aslında ama civilde bebek bezlerinde indirim vardı bir de küvet 90 tl ye aldım ben ordan e bebekte 150 den başlıyordu
Busee2727 Bayancorek ebebek ten baya eşya aldım ama yarın büyük alışverişe çıkacağız o yüzden kararsız kaldım 😊
Busee2727 HGulsah ebebekten baya eşya aldım yarın büyük alışverişe çıkacağız kararsız kaldım o yüzden
Busee2727 kuzeymomss bende ebebekten baya eşya aldım yarın büyük alışverişe çıkacağız kararsız kaldım o yüzden😶
sedanur_bpr0 Busee2727 Her şeyi tek bir yerden almayın Nerde ne uygunsa güzelse ordan onu alın bence 🌸
hepoyleolurzaten Busee2727 Civil de fiyatlar biraz daha uygun ama kalite olarak ben pek beğenmedim, o yüzden tercihim hep e-bebek"ten yana 🤗
Faness hepoyleolurzaten Merhaba Ebebekte ürünler 0-3-6-9 olarak var sadece yenidoğan sadece 3 ay.Mesela yenidoğanı kaç gün giyiyor 2 ay giyer mi
Elfs Busee2727 her şeyi fiyat takibi yaparak aldım internetten daha uygun genelde. Ebebek ve civil kıyaslandığında ebebek in ürünleri daha kaliteli. Bence bir liste yapın tek tek fiyatlarına bakın ona göre alışveriş yaparsınız. Babymall de de 100 liraya 23 lira indirim vardı bilginiz olsun.
Rabiaugur Elfs bizim burda babymal ve ebebek büyük mağazaları var ikisinede gidip bakmayı düşünüyorum fiyatları karşılaştırarak alırım diye düşünüyorum zaten birbirinede yakın ikisinede giderim civilde var ama pek kaliteli bulunmuyor genelde duydugum o
Fasulyem2 Busee2727 ebebek ve civil uygulamasını indir at sepete herşeyi hangisi toplamda daha uygunsa oraya git cnm çünkü ürüne göre değişiyor ben genelde ebebekten aldım ihtiyaçlarımı
iremss Busee2727 civil şu an daha uygun ama ucuz etin yahnisi misali çabuk bozuluyo ebebek bu kadar yüksk fiyat değildi daha kaliteli aziz bebe hello baby ürünleri falan
Busee2727 iremss ebebekten baya eşya aldım canım civil hakkında bilgim yok hiç alışveriş yapmadım ebebek eşyaları çok güzel ve kaliteli
Pyrz_07 Busee2727 ebebek bence kalite olarakta fark var ben civilin zıvınları açıkcası hiç begenmedim bi kere gittim bi daha gitmedim civile ebebek ve lcw dan alışveriş yapıyorum
Busee2727 Pyrz_07 bende ebebek, lcw dan alışveriş yaptım ve çok güzeller ama civil hakkında hiç bilgim yok yarın bakacağım
Clk56 Busee2727 cıvıl biberon emzik şampuan deterjan nohut battaniye vb daha uygun philips avent aldim mesela orda daha uygundu hepsi burda e bebek sanal olarak aldim e bebekten alacağım kıyafetlerini de kıyafet olarak e bebek daha güzel
Busee2727 Clk56 yarın bakacağım canım teşekkür ederim evet ebebekten bende baya eşya aldım çok güzel ve kaliteliler