Bı de ben kadın doğumcunun yanında çalışıyorum sürekli infertilite hastalari oluyor onlarda çok psikolojimi bozmuştu ama . Polikistik geçen bir şey değil geçer diyene inanmayın sadece etkisi azalır kilo vs vererek bir de bende insülin direnci var yani sonuç olarak ne zaman kendime inandım güvendim ve akışa bıraktım o zaman oldu şimdi 5 haftalık taze gebeyim🌸