Kızlar En kısası kadın doğumcu bi bayanın kaderi arkadaşım nettt okadar salak muamele eden varki illaha hamile kalmak mı lazım dediğim günler aylar yıllar oldu . En başta iyi bi doktor bulun ve kendinize inanın bana doktorum şöyle dedi bu bir hastalık değil insanlar nasıl ela gözlü yeşil renki gözü var buda bi çeşit bunu kabullen ve kilo ver 70 den 60 düştüm kendi çabamla ve 4 yıllık evliyim ilk sene düşğk yaptıktan sonra adetten kesildim 2 yıl düşünebiliyormusunuz 😱 o zaman öğrendim pkos falan sonra başladı heray ilaç iç ben tarlusal içmiştim test al bak yok çizgi iç 1 yılımda böle heba oldu be zaman dur dedim kızım bi şeyler yanlış olmuyor e işte biraz kilo biraz vitamin destekleri folikasit derken Kİ İYİ BİRDE DOKTOR AMCA 😊çoook şükür şuan gebeyim yeni 15 haftam oldu ve sürekli çevrede bi baskı cocuk falan çok saçma şeyler inanın takmayın bana tedavisiz asla gözüyle baktılar ki sanki eksiklik ne alaka ya eminim çoğu kadın da yaşadı Hamile kalanda çoook insan var ama doğal yolla rabbim nasip ediyor ama tedaviyle her şekilde evlat evlattır nasip etmese rabbim oda olmaz yanii Herkezin hikayesi farklı ama herkez eminim bu zorlu yollardan geçti inşallah evlat isteyen herkeze rabbim hayırlısıyla verir 🌸💕 Kendinizi sevin her halinizle 😘