Merhaba ben lise döneminden beri polikistik olduğumu biliyordum sürekli doğum kontrol ilaçları vs verdiler sürekli de kullanmadım adetim 5-6 ayda bir olsa iyiydi ama bazen o bile yoktu. Evlendim eşim de telaslandi Haziran’da evlendik Eylül’de femara klomen çatlatma iğnesi tedavilerine başladım psikolojik olarak bitmistim. Dünyadaki herkesin çocuğu olur da benim olmaz gibiydi. İlk klomen bende kist yaptı yumurtam çatlamadi sonra arkasından femara ilk tabletini kullandım yumurta catladi ama olmadı ikinci kez denedim yine aynı şekilde sonra Aralık’ta bıraktım tedaviyi kendimi dinlemek istedim o iğneler ilaçlar beni daha da kötü hissettirdi sonra Dr değiştirdim Martta tekrar başladım bu arada terapi aldım son adet tarihim 12 martti ilaçla oldum sonra son femarayi kullandık Dr bile bu kadar adetle zor ama önce stresi azalt böyle gidersen tüp bebek dedi. Terapi baya iyi geldi bana düşündüklerimin saçma olduğunu farkettim. Ne yaparsam yapayım bı kader çarkı vardı olcaksa zaten olurdu olmayacaksa olmaz niye kendimi bu kadar strese sokuyorum dedim. Duamı ettim. Sonra 11 Nisan pazartesi test yaptım pozitif tekrar yaptım pozitif salı günü kan verdim beta 101 çıktı psikologum bile inanamadi aynı zamanda doktorum. Her şey stres uzak durmak lazım. Ben uzak durmak için çiçeklerle uğraştım punch el işi yapmaya çalıştım yetmedi eve papağan aldım ama en iyisi terapi oldu sanirim