yyagmurrsenn Rica ederim. Bizim evlat edinme gibi bir durumumuz yok. Maddi açıdan. Ama koruyucu aileliği çok istiyoruz nasip olursa. Çok araştırdım, çok yerle görüştüm. Hatta kurumla da görüşmeye gittik. Ama oğlum yerinde durmayan bir bebe olduğundan biraz zamana yaydık süreci 🥰 Sorularınız olursa elimden geldiğince yanıtlayabilirim. 18 saat boyunca karyolada duran bebekler bunlar. Daha o yaşlarında , ağladıklarında kendilerini sakinleştirmeyi öğrenen , düştüklerinde sarılan kimseleri olmayan, dokunulmadan büyüyen çocuklar. İçim sızlıyor düşününce. Gerçekten yürek dayanmıyor.