1deniz öncelikle Rabbim korktugunuza uğratması, sağlıklıca bebeğinize kavuşun inşaAllah, benim bebeğime de 24.haftada yapılan detaylıda midesi küçük dediler, suyu fazla gibi dediler. 30 haftaya kadar bir normal bir küçük dediler midesine , perinatoloji ye gönderdiler onlarda biz midenin küçük veya büyüklüğü ile ilgilenmeyiz önemli olan varlığı mide cebi dedi ama yinede takip edeldim birde suyum fazla oldugu için yine devam ettik, şuan çok şükür düzelmiş olarak yani midesinin boyutu normal olarak gözüküyor. Sizi çok iyi anlayabiliyorum oyuzden , Kısacası özetleyecek olursam hamileliğinizin tadını çıkarın, iyi bir perinatologa gözükünn, içinizü ferah tutun 👣💙 bebiş su içmiyor da olabilir incelemenin yapıldığı zaman