Merhaba herkese👋
22 haftalık hamileyim şimdiye kadar bebeğim gayet sağlıklıydı birkaç gün önce ayrntılı ultrason yaptırdım ve bebeğimin midesinin küçük olduğu söylendi ve kalbinde parlaklık varmış. Doktorum perinatolojiye gönderdi ve ordaki doktor bu bulgularla down sendrom riski olabilir ya da yemek borusu tıkalı olabilir belki de sağlıklıdır ultrasonda böyle gözükmüş olabilir diye birkaç şüphe belirtti. Ama ikili test, üçlü test ,ense kalınlığı ve burun kemiği normaldi. Doktor amniyosentez yaptırabilirsin down sendrom riskini öğrenmek için dedi ama düşük tehlikesi olduğu için eğer öyleyse bile meleğimden vezgeçmeyeceğim için yaptırmayacağım. Ruh halim öğrendiğim anda çok kötü oldu saatlerce ağladım. Çok şükür sonunda Allahım içimi farahlattı ve kızımın sağlıklı olduğunu hissediyorum. Daha önce böyle bi durum yaşayan oldumu? Biraz fazla içimi döktüm uzun oldu kusura bakmayın. Dualarınıza ihtiyacım var🙏