Gulcansckn Vallahi ya daha doğurmadım 😂 Şimdi doktordan dönüyoruz. Açılma yok, rahim yumuşamış ama dedi. Bebeğin pozisyonu normal doğum pozisyonunda, yüzünü göremedik bugün bu istediğimiz bir şeydi. Ancak kanala henüz girmemiş Cuma sancı için çağrılacağım 😬