Nuroye Epidural olucam ağrısız normal doğum istedim ben ilk hamileliğim sezaryandan korkuyorum 😂 35 haftadan itibaren sancı kasık ağrısı çok çektim her seferinde hastaneye gittim ama doktorum normal dedi. 38 haftayım geçen Çarşamba gittim bebek doğum kanalına daha girmemiş bile dedi. Bide kız olacak normalde kız çocukları erken gelir derler ama bende tık yok bide hamileliğimin başından beri yerimde duran biri değilim sürekli iş yapıyorum evde ağırlık da kaldırıyorum yoruluyorum da 6 saat dinlenmeden bugün temizlik yaptım benim kız banamısın demiyor 🤣