Merciimek Rose04 36+4 normal doğum bekleniyor en geç 3 Mayıs yarın kontrol var kg bakıcaz programa göre son 24 gün🥰
Gonul-123 Ayse254 Yaa :) Ne durumdasınız peki, bebiş kanala girmiş mi? Rahimde açılma var mı nişan geldi mi ben de hiçbiri yok ta 😂
Atikeardc Gonul-123 bende normal düşünüyorum yarım santim açığım varmış benimde pazartesi günü bı daha bakicaz insllah
zehraemir 37+5 deyiz soon 10 günn ❤️⏳ 25 nisana gün aldık sezeryan olucağı için planlı oldu sağlıkla gelsin bütün bebişlerimiz inşallahh 🥰🙏
Tomurcuk1 drytcvkarsln aynı gün planlı sezeryan oluyoruz kız mı bebişiniz:) Sağlıkla kavuşalım inşallah 🙏