2107 Rose04 35+2erken değil mi benım kızım da 32haftada 2kılo idi 36haftada doktor gel nst bakıcam ala da bilirim hazırlıklı gel dedı ağrılarım cok da o yüzden bende cok duşunuyorum acaba erken mı diye
Rose04 2107 benimki planlı doğum olduğundan dolayı günümüzü belirledik zaten sezeryanda ortalama 38.hafta içerisinde doğuma alınıyor .
Rose04 Sevde26 evet ya bi yanım çabucak günler bitsin istiyo bi taraftan da stres yapıyorum bakalım hayırlısı ☺️
123456__ Sevdaorman Aynı güne anlaştık biz de doktorla ama bakalım benm 34. Haftadan beri sancılarım var İnşaAllah erkenden degil de en sağlıklı zamanda doğar bebişlermiz🥰
Sevdaorman 123456__ inşallah öyle olur 2 hafta sonra tekrar konuşuruz tarihi dedi . 37 yi atlatirsak aklımız kalmaz insallah 🥰
Rose04 Gulcansckn içeriyi çok sevmiş annesi gelesi yok demekki 🥰 sağlıcakla kucağına alırsın inşallah