Rose04 Hacere benimde uygulamaya göre 31 ama sezeryan olacağım için 05.05 olsun istedim 🥰sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
Zemzemhasan Rose04 aynn benimde uzattığım oldu çok günü gününe gitmedim bebegi hissetmeye basladiktan sonra 😇
123456__ Sevdaorman Aynı güne anlaştık biz de doktorla ama bakalım benm 34. Haftadan beri sancılarım var İnşaAllah erkenden degil de en sağlıklı zamanda doğar bebişlermiz🥰
GulnazYuldasova Rose04 bende 5 Mayıs’ta doğum yapacağım uygulamada aynı doktorda 5 Mayıs demişti tabi paşam ne zaman gelir bilmiyorum 28 haftada 1180 gramdi bir daha gitmedim doktora haftaya gideceğim
Aleynayim Gzunl Bir de tam aynı gün kucağımıza alıyormuşuz. 😁 inşallah en hayırlı vaktinde, sağlıklı bir şekilde gelir yavrumuz 🙏🏻🥰🌺
Rose04 Sevde26 evet ya bi yanım çabucak günler bitsin istiyo bi taraftan da stres yapıyorum bakalım hayırlısı ☺️
Nargiza97 muallimehnm benimki o haftada 2250 demişti kız kilosu iyi dedi doktor çok şükür sağlığı da yerinde, şu an 36.4 deyim 5 gün sonra kontrolüm var
Rose04 Ecodero nasıl heyecan vardır şimdi rabbim kolaylıkla doğum yapmayı nasip etsin sağlıcakla kucağına alırsın inşallah 🥰
ipekveannesi Rose04 son 93 ❤️ en son 24+5 günlükken gitmiştim 810 gramdı 😍 sağlıcakla gelsinler inşallah
Rose04 ipekveannesi Aynen sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil . Sağlıcakla kucağına alırsın inş 🥰
Nzl9393 Rose04 36 haftadayız bizde sanırım 10 içinde alacak gebelik kolestazı çıktığı için 3 kilo 80 gr dedi sezaryan benimde 😊