gulselican serpilctn 2,200 olması gerektiği bilgisine nereden haizsiniz? Literatür ve tüm doktorlar ortalama 1.700 diyor da merak ettim.
bussraozturk Miracinannesi_52 bence az değil canım ben 29 da gittim 1200 dedi 32 de gittim 1800 dedi ve kilosu az da demedi haftada 200gr almış ortalama ve ben 30 haftada covit geçirdim. Kafana takma 32den sonra hızlı bi şekilde kilo almaya başlıyorlar
gulselican dnz_dnz gerçekten kilosu az mı diye kaygılanan bir anneye ‘canım yaa çok az’ yazmaya nasıl gidiyor elleri anlamıyorum ya. bir de uzman gibi 2.200 olması lazımmış, o kadar da net ki. literatürün de üstünde artık burdaki ablalar.
gulselican Miracinannesi_52 burada yazılan kiloları kafanıza takmayın lütfen doktorunuz normal diyorsa normaldir ki literatüre göre normal. bu kadar kolay bir şekilde ‘ay çok az’ yazanları takmayın, yemenize dikkat edin o alacağı kiloyu bilir. buradaki herkes pehlivan doğuruyor sorsan sevgiler.
Gnc27 gulselican aynen ben de şaşırdım ya ..ben asla diyemem bir anneye böyle ..bunu rahat söyleyenler her yerde benim bebeğim en kilolusu çok iyi en iyi tarzda anlatanlardır aynı zamanda ..😵💫
serpilctn Genetik ama bebek küçük doğdumu inanın bakılması çok zor oluyor zor büyüyorlar eke avuca gelmiyor biraz kilolu olması daha iyi tabi
dnz_dnz kahvesever__ anladım evet haklısınız her çocuk farklıdır o yüzden sizinki de hanımefendininki de normal demek ki. Sağlıkla gelsinler inşallah ❤️
gulselican Gnc27 ki ben o bebeklerin gerçekten o kilolarda olduğuna da inanmıyorum. çok yazık gerçekten bir insan bile isteye üzmek.. bi de kilo güzel bi şey sanıyolar o daha da acı..
Gnc27 gulselican ben de sanmıyorum normal kilolar arasında Bİle değiller bir defa ..amaç sadece psikoloji etkilemek sanırım ..ve kilo ile kendini tatmin mi ediyorlar acaba .
Gamzeyasarr mervesglm sizin ilk gebeliğiniz mi şekerden dolayı mı erken aldılar bebeği bendede gecelik şeleri var 4 doz insülin kullanıyorum 🥺 35+4 deyiz şuan doğum sonrası geçti mi şekeriniz ?
mervesglm Gamzeyasarr ilk gebelik. Şekerden değil doktor öyle bişey demedi daha doğrusu. Şekerim doğumdan sonra geçti şükür. Bebektede normal çıktı şeker. Bende her sabah 14 vuruyordum insülini. Diyet vs yaptım. Doğumdan bi gün önce nstye girdim aynı akşam sancım başladı. Benim gibi nst sonrası biri daha vardı 36 haftalık doğum yapan nst mi tetikledi acaba diye düşündük bizde. Doktor bile şaşırdı dün hiçbişeyin yoktu ne oldu diye. Ama ben hep hissediyodum erken gelicek diye.
Carriebradshow kahvesever__ 31. Haftada mı bu kilo bence yanlışınız var. Ben 35. Haftadayım daha bugün kontrolüm vardı. ikizlerimden birisi 2300, birisi 2500 gayet iyi kiloları dedi doktorum.
kahvesever__ Carriebradshow bebekten bebeğe de fark ediyor canım bilmiyorum 🤷🏻♀️ benim doktorum öyle demişti
Gamzeyasarr mervesglm bende hep erken gelecek diye hissediyorum 🙈 günde 4 doz insülin vuruluyorum bende genelde erken alıyorlar diyorlar da o yüzden sordum 🙈 doğumdan sonra bebeği kardiyoloji görmesi gerekiyor dediler bize size de dediler mi acaba
mervesglm Miracinannesi_52 https://imgyukle.com/i/RC9yqI al canım tablo burda. İnternettende araştırabilirsin istersen 10 tane doktora gidip tek tekte sorabilirsin. Bundan daha farklı söyleyen bir doktor varsa doktorluk yapmasın yani 😂