Gamzeyasarr sezeryan ise eğer 38.haftada alıyorlarmış ama ben o nirvanaya ulaşamadım 😂 bebek doğduğunda direk çocuk doktoru gördü benimkini. Sarılığı yüksek olduğu için 3 gün hastanede yatırdık eve geldikten 1 hafta sonra. Geçtiğimiz haftada kalça ultrason için gittim. Bugünde göz muayenesine götürdüm. Arkadaşımdan hatırladığım kadarıyla kardiyolojiye 1 yada 2.ayından sonra götürdü ama o 38 haftalıkken doğurdu. Ama bana doktor hiç kardiyoloji demedi. Ben onu bir araştırayım.