Miracinannesi_52 Kızlar bugün doktora gittim 31 hafta 1500 kilo dedi doktor bana az gibi geldi sizin bebişlerde böyle mi yoksa kilosu iyi mi
serpilctn Miracinannesi_52 bencede az 🤦♀️o haftada 2,200 o civarlarında olması gerekiyor bol bol süt iç muz ceviz tahin pekmez yumurta yoğurt peynir et tavuk balık bunlar kilo aldırıyor bebege
Damlatuurgut Miracinannesi_52 29. Haftamda 1500dü ama doktor anne ve baba olarak irisiniz diye söyledi 🙄
mervesglm Miracinannesi_52 az olsa az derdi zaten. 31.haftada 1500 normal. 32de 1800lere çıkacak. Onu ye bunu ye demeye gerek zaten yok. Bebek kilo alsın diye yiyip yiyip kendini şişirme boşuna. Sağlıklı ve vitamini olan şeyler ye yeterli. Bunuda izlemeni öneririm. Sağlıkla al kucağına inşallah 🤗
Gnc27 serpilctn benim bebeğim 30 haftalık 1528di dr normal demişti ..o zaman benim bebeğim de öi zayıf 34 haftalık da 2366ydı .ayrıca hepsinden yiyorum bence biraz genetik bu kilo boy
gulselican serpilctn 2,200 olması gerektiği bilgisine nereden haizsiniz? Literatür ve tüm doktorlar ortalama 1.700 diyor da merak ettim.
Ozummm41 serpilctn yok artık lütfen abartmayın 31 haftada 2200 falan olması gerekmiyo. Ben 32 haftalıkken gittim en son kontrole . 32 haftada bile beklenen kilonun 1900- 1950 gibi olduğunu söyledi doktorum . Tabii ki 2000ve üstü de olan oluyodur nadir de olsa ama 31 haftalık bebeğin 2200 olmasını beklemez hiçbir doktor . Kadıncağızı strese sokmayın
Gizemsenol serpilctn bende 37 haftalık hamileyim 2700 gram bebek 🙁sancılar arada geliyor ha doğdu ha doğacak yesemde kilo almıyor yumurta falan ı-ı fayda yok
dnz_dnz kahvesever__ 31 de mi 2300 olması gerekiyor dedi doktorunuz? 2300 fazla bir kilo, o zaman için benim 1900 kiloya önden gidiyor dedi doktor. İnternette hastanelerin ya da doktorların resmi sitelerinde de 31. Haftada 1400-1700 civarı olur diyor. Bence başlığı açan arkadaşı telaşlandırmaya gerek yok, sizin dediğinizde bir yanlışlık var Miracinannesi_52
Carriebradshow kahvesever__ 31. Haftada mı bu kilo bence yanlışınız var. Ben 35. Haftadayım daha bugün kontrolüm vardı. ikizlerimden birisi 2300, birisi 2500 gayet iyi kiloları dedi doktorum.
Miracinannesi_52 mervesglm teşekkür ederim yani doktor da az demedi iyi kilosu dedi ama içime kurt düştü işte 🙃
Gnc27 mervesglm aynen ya ..herkes abartıyor ..dünyada o kadar kadın sağlıklı çocuk doğuruyor ..hepsi devamlı süt avakado tahin pekmez mi yiyordu acaba ?bebek Zaten alacağı kadar alıyordur ..illa yemek etkiler ama çok etkileyeceğini sanmıyorum .Genetik biraz
Eylul2019 Miracinannesi_52 malesef baya az canm.ama dogumuna daha var kilo alir merak etme.ben son ayimda muz ceviz bebe biskuvisi falan yemistim gunde 1 tane sade soda ic demisti doktor inuda icmistim ve 3 bucuk kilo dogdu kizim sukur
kuzeymomss Miracinannesi_52 Siz doktorunuzu dinleyin sonuçta her bebek aynı kiloda olamaz boy oranları farklı oluyor malum genetik farklı oluyor 32. Haftada 1980 di 34 te gittim 2500 olmuştu, kafanıza takıp kilo bile verdirebilirsiniz doktorunuz ne dediyse o önemli
Ozummm41 Miracinannesi_52 ya lütfen az diyenleri duymayın bile. Az falan değil doktorların dediğine göre . Ki az bile olsa 100-150 gram falan azdır . Onu da kafaya takacağınız bi durum yok bence
Miracinannesi_52 Gnc27 valla genetik olarak benle eşim kilolu bebekmişiz de bizim oğlan nasıl olur bilmiyorum artık 🙃
mervesglm Gnc27 bende genetik olduğunu düşünüyorum açıkçası. Hamileliğim boyunca yediler beni şunu ye bunu ye diye. Gebelik şekeri çıktığı için 36 haftalık 3460ta erken doğum yaptım ben. Şimdi de şunu ye süt yapar bunu yeme gaz yaparcılar türedi 😂😂
Gnc27 Miracinannesi_52 benzer olur o da 🤗ben baya zayıf doğmuşum o yüzden yine öyle olur diye düşünüyorum 😅
gulsuayan Miracinannesi_52 29+4 de gittiğim de 1500 demisti doktor şimdi 31+4 olduk bilmiyorum kaç kg
ipekveatlas yani cok cokta az değil 2.200 falan olması gerek demisler ama öyle bisey yok. benim 32+3 de 1953gramdı gayet normal dedi doktorum 36da 3100 olmuştu bile.. simdiden sonra hızla kilo almaya başlıcak sen de yemene dikkat et
gulselican dnz_dnz gerçekten kilosu az mı diye kaygılanan bir anneye ‘canım yaa çok az’ yazmaya nasıl gidiyor elleri anlamıyorum ya. bir de uzman gibi 2.200 olması lazımmış, o kadar da net ki. literatürün de üstünde artık burdaki ablalar.
Gamzeyasarr mervesglm sizin ilk gebeliğiniz mi şekerden dolayı mı erken aldılar bebeği bendede gecelik şeleri var 4 doz insülin kullanıyorum 🥺 35+4 deyiz şuan doğum sonrası geçti mi şekeriniz ?