Geçen hafta bende de olmuştu eh uygunsuzluğumuz vardı progestan iğne yaptılar bide rh uygunsuzluğu için yaptılar plesanta rahme yaklaşmış ondan dolayı olmuş bende canım ama kahverengi ve ağrısızsa doktor korkmana gerek yok demişti benimki önce öyleydi ama sonra yine ağrısız kırmızı olunca korktum hemen gitmiştim bir gün yatış verdiler şimdi çok şükür yok iyiyiz