Kimbu_anne merhaba korkmayın bende 7 haftalıkken yaşadım hemde avuç içi kadardı kanamam hemen gittim doktora ilaç başlattı ve bana dediki kırmızı pembe yada parçalı gelen kandan korkuyoruz 6-8 hafta arası kanama gördüğümüz çok oluyor dedi sen şimdi korkma endişede etme ama kesin bi doktora görün en azından düşük tehliken olsa bile hemen ilaç başlatır