Kimbu_anne hamilelikte hiç bir kanama normal değildir lütfen hastaneye gidin.
6.Haftadan bu yana yaklaşık 1.5 aydır yoğun kanamalarla baş etmeye çalışan biri olarak söylüyorum bunu size. Kese etrafında kanama alanı olabilir ya da belki önemsiz eskiden kalan bir kan rahimden atılıyor olabilir bilemezsiniz. Doktora gidip netleştirin. Duruma göre ilaç tedavisine vs başlayabilirler hem de içiniz rahat eder sonrasında pişman olmaktansa baştan tedbir alın.