Hayat2706 sağlıkla gelsin inşallah kimse yadırgamasın sizi. Oğlu olan kız istiyor, kızı olan oğlan istiyor çoğunlukta. Ama her şeyin hayırlısı. Ben ilk bebeğimi 9+3’te kaybettim. Geçen sene oğlumu erken doğumla kaybettim. Benim hayalim hep kızdı. Ama oğlumu kaybettiğim için bir yanım erkek olmasını istiyordu. Onunla kurduğum hayalleri gerçekleştirmek istiyordum. Ama hep kız hissettim. Hislerimde yanılmadım. Şimdi de bekarken kurduğum kız hayalim gerçek oluyor. Kim bilir belki ileride fikriniz değişir bir kızınız da olur. Hakkımızda hayırlısı olsun 😍❣️