Canım hiç üzülme benmde bir oğlum var kızım olsun istiyorum hep ama böyle istememe rağmen oğlum olacaksa yine şükürler olsun verenin vardır bir bildiği. Belkide kızım olsa beni cok zor şeyler bekleyecekti büyüdüğünde bilemeyiz diyeceğim hep. Vardır bunda bir hayır emin ol böyle düşün.