Rabiaugur mantıklı, benim gittiğim devletteki doktor kesin başından savdı zaten, ultrasonda bile o bakmadı, genel ultrasona yolladı sadece sonuçlara bakıp ben sana bakamam bebeğin gelişiminde farklılıklar var dedi. Ne demek bakamam yani? Adamın umurunda değil, zaten ona gitme sebebim bebek de değildi vanijada kaşıntı var diye gittim yaşadığım şeye bak 😂 kendi doktoruma gidince sağolsun krem ve fitil de verdi de rahatladım ay daha da o doktora gitmem. Siz de kendi takipli olduğunuz doktorun söyledikleri ciddiye alın lütfen, ben boşu boşuna strese girmişim o kadar. Devlette kalabalıktan dolayı mı artık nedir bilmiyorum ama bir an önce başlarından savma derdindeler cidden