irem-Dora ya şöylr bişey oldu aslında ben sabah gitmeden bi çikolata yemiştim şekerime bakacagı aklıma gelmemişti sonra hemşireye söyledim açlık şeker için çikolata yedim olur mu diye o da oldur dedi açlık için kan aldı o 75 çıkmış daha sonra eve geldim kahvaltı yaptım bir saat sonra tekrar gittim o da 66 çıkmış yani açlık tokluktan çok çıkmış ama onuda çikolata yememe bağladım ben