Rabiaugur aynı şeyi yaşadım, 32.haftada 2.400 dü bebeğim devletteki doktor korkuttu perinatolojiye git araştırsımlar ben sana bakamam dedi. Şeker yüklemesi yaptırdım zaten, her muayenede iki hafta önde gidiyor dedim umursamadı. 33+2 de özelde takipli olduğum Doktor’a gittim 2.900 çıktı. 4 hafta ileri yani. Diğer doktorun söylediklerini söyledim endişelenecek bir şey değil genetik iri bebek senin oğlun dedi. Sıvın da riskli bir yükseklikte değil dedi. Her ihtimale karşı bu ay perinatolojiye randevu buldum bir de oraya gideceğim. Hep önde gittiyse sizin bebiş de iri bebektir, şeker çıkmaz inşallah. Doğum ile ilgili de erken olur vs demedi, o etkilemezmiş