Kızlar normalde 30+5 haftalık hamileyim her gittiğimde zaten bebeğin bir hafta önden gittiği söyleniyordu bugün doktora gittim 34+4 ile uyumlu oldugunu söyledi şok oldum bir ay önden gitmesi ne anlama geliyor tam olarak perinatolojiye yönlendirdi normalde ben şeker yüklemesi yaptımadım o yüzden açlık tokluk kan şekeri ölçümü istedi ya şekerin vardır ya da bebek su topluyodur dedi çok endişelendim ne yapmalıyım perinatolojiye randevu alana kadar içim içime yer artık varmı böyle bi durumla karşılaşan???