Dmlasabiha sudamlasi 7/24 ulasabiliyorsun doktora ve cok ilgili hastane olarak belki doktor kadar mukemmel dgl ama en azindan saglik acisindan kontrol altindasin
Dmlasabiha sudamlasi ben iki defa yattim canim ordan biliyorum benimde kalp problemim var oyuzden gidiyorum baska hastane kabul etmiyor dogumu
sudamlasi Dmlasabiha beni de kabul etmedi gittiğim hastane🤦🏻ali beyde mecburen burda yapcaksın doğumu gönderemem dedi sezeryan ın nasıl olcak canım spinal mi
Dmlasabiha sudamlasi normalde balikesir gonen de yasiyorum ama durum boyle oldugu icin 4 aydir kayinvaldemde kaliyorum cok fazla hareket edemiyorum
Dmlasabiha sudamlasi belden aşa uyusuk buyuk ihtimal yinede bilmiyorum ne karar vercekler ama bnde oyle istiyorum
sudamlasi Dmlasabiha spinal yapılıyo orda çoğu zaman canım çok denk geldim hemşireler konusurken doğumdan sonra hikayeni yaz okuyayım bende😊
sudamlasi duru21 randevu almıyosun canım direk gidiyosun görüşüyosun bi daha şu haftada gel dıyo gitmeden bi gün önce mesaj atıyosun hocam bizim yarın randevumuz var diye ufak bi hatırlama yani😊
sudamlasi Dmlasabiha çarşamba günü gelin dedi inşallah bu sefer ertelemez 27+5 olcam taa 21 haftalıkken gördü😂
sudamlasi Dmlasabiha eşim Dr un kepçe işlerini yapıyo ara ara görüşüyolar o zaman söylüyo gelmeden bi gün önce haber verin diye
Dmlasabiha sudamlasi bizde salı gitcez belki carsamba tekrar gideriz eger kalp doktoruna eko sonucunu gostermek icin :)