duru21 doktor on numara canım telefon numarasını veriyo istediğin zaman ulaşabiliyorsun sadece yoğun bi Doktor saniyelerle savaşıyo diyebilirim. Ben mecburen gidiyorum bebeğimin omuriliğinde fazladan kemik oldugu için doğum sonrası mudahele gerekebilir. Hastanedeki hemşirelerden kötü yaklaşım görmedim ama yine de özel hastane gibi değil