Zynpcbi yemeğin üstünden iki saat geçmeden acıkıyordum. Sabahları kahvaltıyı yapsam bile bayılma hissi geliyordu, ellerim uyuşuyordu. En sonunda kan şekeri ölçme aleti aldım. Onunla ölçünce tokluk şekerimin açlık şekerimden daha az çıktığını gördüm. Ve doktora gittim. O da hipoglisemi tanısını koydu