Zynpcbi aman çok şükür 🙏🏻 karbonhidratı yasakladı. Anca ceviz gibi kompleks karbonhidratları yemem serbest. Şekerli şeyler, tatlı bazı meyveler yasak (muz, çilek karpuz vb.). Bol bol sebze ve protein ağırlıklı beslenmemi söyledi. Cumartesiden beri dediği şekilde besleniyorum ben de gerçekten kan şekerim daha dengeli hale geldi.