Sinemfidan Leylasiva21 kacinci haftaada gün aldınız. Benmde sezeryan ikinci gebeligim buda sezeryan olucak 27+4 um
3cocukannesii Leylasiva21 ben de 34 +4 haftalığım cuma muaynem var özele gidiyorum inşallah Dr gün verir 😊
nrsen Leylasiva21 ayy çok güzel sabırsızlıkla beklersin şimdii. Hayırlı olsunn sağlıcakla kavuşun inşallah
Cinarr123 Bizde 37+5 iz cuma günü gideceğiz kontrole 38 oluyoruz o zaman bizimde belli olucak doğumun nasıl olacağı 🤗