Melekk-911 Ylmz8 ikinci gebeliğim. İlkte sezeryandi. Eltimde orda doğum yaptı onu da 38.hafta da aldılar . Normal olsaydı beklerdi 40a kadar
Leylasiva21 papatya56 bilmiyorum doktorun bilir benim normal zaten 23 Mayıs 40 hafta gözüküyor sezeryan olunca 10 gün erken olur diye. Ha doktorum bebeği hissetmezsen sancin olursa yine gel dedi artik haftalık kontrole gidiyorum
papatya56 Leylasiva21 Benim doktorumda sezaryan olursam 13 mayıs dedi normal olursa 23 mayıs son demişti bende 10 günde bir gidiyorum pazartesı gıtcem
Leylasiva21 papatya56 hayırlısı olsun inşallah sağlıkla gelsinler miniklerimiz 🥰 size kilosu ve boyunu söyledi mi
Leylasiva21 papatya56 ben dün gittim 2580 gram 37 santim santim olmuş kizim galiba anasi gibi kısa olacak 🥰
papatya56 Leylasiva21 Benimki erkek sağlıklı olsunlarda benim eşim biraz uzun babaya çekçek herhalde 🤗
Leylasiva21 papatya56 benim eşimde uzun ama kızım anasına benzeyecek 🥰😂 sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah Rabbim 🤲🥰