Leylasiva21 Kizlar çok heyecanlıyım son 4 hafta 13 Mayis a sezeryan günü aldim. Bı aksilik olmasa kizima kavusmama son ay 🥰
turefb Leylasiva21 hayırlı olsun, biz de yarın gün alacağız inşallah🥰 36+2 oluyoruz yarın da. Siz kaç haftalıksınız?
Leylasiva21 Ylmz8 inşallah teşekkür ederim özel hastane de olacak inşallah şimdi 34+1 haftalık hamileyim
Melekk-911 Leylasiva21 bizde 34+1 haftayiz. Bugün kontrole gittik 38+ larda alırız dedi. Devlet takipliyim 😊
Ylmz8 Leylasiva21 38 haftalik olacaksin ozaman demi canim 38 haftaliktan sonra yapiyorlar demi sezeryani risk yok o zaman
Umran_akcakil Benimde son 1 gün perşembe oğluma kavuşacağım Allah nasip ederse biraz heyecan biraz korku var
Leylasiva21 Umran_akcakil Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🥰 korkmayin onu kucaginiza almayi düşünün ben hep öyle düşünüyorum yani
Ylmz8 Melekk-911 devlet 38 de aliyormu hemen sezeryana kacinci dogumun devlet 40 haftaya kadar bekletiriyor falan diye soyluyorlardi
Melekk-911 Ylmz8 ikinci gebeliğim. İlkte sezeryandi. Eltimde orda doğum yaptı onu da 38.hafta da aldılar . Normal olsaydı beklerdi 40a kadar