Morebebek banada öyleyken doktor erkek dedi. Sonra 4bucuk aylikken gittim ve doktir kız dedi 😍 biz kız cok istiyorduk nasil sevindim anlatamam. Icimde ya erkekse hala diye bir his vardi. Renkli uktrasyondada kizımızi gorduk sukur ♡ yanilabiliyorlar. Ben kimseye soylememistim kesin olana dek iyiki dememişim 😄