Morebebek bize 11+4 de bi doktor kıza benziyor bacak arası boş görünüyor ama daha küçük değişe de bilir dedi. 12+4 de yine başka bi doktor kızınız olacak dedi. En son 13+6 da 3. Bir doktor kızımızın olacağını söyledi. Eşim doktora kesin mi diye sordu, ona göre alışverişe başlayabilir miyiz dedi. Doktor kesin kesin kızınız olacak dedi☺️🙏 yani bizim değişmedi ama hala insan emin olamıyor sanki☺️