deletedmom6295 Morebebek 17-18 i görmeden özellikle de detaylı ultrasona girmeden emin olmamak lazım 16. haftaya kadar kız dediler bana da ama erkek 😀
Morebebek Nilay_09 hayırlısı olsun inşirah sağlıklı olsunlarda kız erkek fark etmez ikiside bizim bebeğimiz.
Morebebek Nilay_09 ben iki doktorda da özele gittim ama yinede emin olamadım 20 haftayı bekleyim en iyisi çok heyecanlandım.
Deniizzz Morebebek yüzde 90 zaten 38 hafta biter en erken 38+0 da alınır bana verilen tarih 38+6 neredeyse 39+0 olacağım
Brlgry Nilay_09 en iyisi söylememek😂 inşallah bir an önce öğrenirsin arada kalmak gerçekten zor bir süreç anlayabiliyorum 😂
Esratayes Morebebek değişebilir banada 12 ve 13. Haftalarda erkek dediler 16. Haftamda kız olduğunu öğrendik 😀
HCansuuu Morebebek bence en kesın olan ayrıntılı ulturason cnkü cok duydum erkek dyıpde ayrıntılıda kız cıkanları ☺