uludereecehan Fatıma o kadar güzel bir isim ki yanına ne koyarsan koy olmayacak gibi :) Adı ile yaşasın duyduğumuzda bu ne be dediğimiz milyonlarca değişik isim koyacağız diye kendini paralayan insanların isim tercihlerinden çok daha makbule :)
ilaydaelcinn_1 Dyquu Ay sen hepimizin yerine düşünüver olur mu 😂 Tee Allah’ım.. sizene yani hanımefendi? yazmiyim yazmiyim dedim ama yok olmadı.. isteyen istediği ismi koyabilir bu hiç kimseyi ilgilendirmez. ✨
ilaydaelcinn_1 icegul Fatıma ismi tek başına da çok güzel bence yine de siz bilirsiniz tabii 🥰 ben başına getirebileceğimiz herhangi bir isim bulamadım, sağlıkla gelsin yavrunuz 🌸💜🧚🏼♀️
icegul Guzelhayat hepsi çok güzel, teşekkür ederim 🥰 ama fatıma isminin yanına olmaz gibi geldi. Daga doğrusu başına
KuzeyinAnnesiiiiiii icegul biraz geç yazmış olacağım ama 🥰 Zeynep Fatıma olabilir her iki isimde anlamlarıyla çok hoş ve güzel isimler. Zeynep - Babasının ziyneti Fatıma - Peygamberimizin kıymetli kızının ismi idi 🤲.
icegul KuzeyinAnnesiiiiiii anlamları ve iki isim de çok güzel. Çok sevdiğim isimler. Ama ikiside Peygamber Efendimiz’in kızının ismi olduğu için sadece birini tercih ederim diye düşünüyorum 😍 yine de çok teşekkür ederim öneriniz için