@Dyquu şimdi de ileriki yaşlarında da Müslüman bir birey olarak yaşayacağız inşallah. Fatıma Peygamber efendimizin kızının ismi. Ve ben bu ismi koyduğum için şeref duyabilirim sadece.
Siz çocuğunuza istediğiniz ismi koyun. Ben de istediğim ismi koyarım. Kimse kimseye karışma hakkına sahip değil. Saygı göstermek zorundasınız.