Dyquu anne babalar bu kafada olup kendi akranlarını bu şekilde aşağılarsa, cocukların aşağılaması kaçınılmaz olur. Bence biraz saygılı olmayı öğrenin… Çocuk, isminin anlamını, önemini bilmeli, idrak etmeli. Keşke benim ismim de böyle bir isim olsaydı diyen de bir sürü genç var. Anlamsız anlamsız isimler koymaktan iyidir.