2prensin_tekprensesiyim Fdemir Barlas Yekta 💙 olacak benim oğluşumun adıda Allah nasip ederse 🤲 Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin evlatlarımzı 🤲
Busramzcgl Fdemir biz Ahmet Mirza koyduk ama ali, Asaf, kayra, emir, Miran da bunlar da kulağımıza hoş gelmişti
ozgetoozge -ir3m siz kullanmasanız bile büyüdükce kullaniliyor. Benim adımda Elif özge. Ben ozge ismimi seviyorum onu kullanmak istiyorum ama etrafta hep elif diye cagiriliyorum
DerinKoss Ali, Ege, Ata, Bora, Kerem, Vefa, Deha bence güzel isimlerden 🤗 Biz 27+2yiz şuan ve oğlumuzun ismi Asil Roy olacak 🥰
RabisScik nurcanumann bizimkide Alptuğ daha hamile kalmadan karar vermiştim sağlıcakla gelsinler inşallah