drmeri Zeyd 💙 yıllar önce ismi hazırdı.. şükür öğrendik oğlumuz olacağını, nasipse oğlum Zeyd olacak :)
kelebek_17 drmeri yaa çok güzel:) bizde en başından beri Zeyd dedik hiçkimse beğenmese de. yanına bir isim bulamayınca şimdi vazgeçecek gibiyiz ama en içime sinen Zeyd 💕
Sesa5142 yavrukartal67 benim oğlumun adı Çağan ve Bi kaç tanıdığım daha var Çağan. Çağanlar inanılmaz sakin ve zeki çocuklar oluyor. Sağlıkla büyütün inşallah
SibelBalciOz Henüz cinsiyeti dün öğrendim ama hep aklımda aynı isim vardı YİĞİT❤️ Yiğit Alpte olabilir
RabisScik nurcanumann bizimkide Alptuğ daha hamile kalmadan karar vermiştim sağlıcakla gelsinler inşallah
Aysh89 Bende hala isim bulamadım babası Yamaç diyor ben Atlas diyorum anlaşamıyoruz başka isimlerde güzel gelmiyor kulağıma
miyopmom Aysh89 bizde ayni sekilde ya hic bulamiyoruz 32 haftalik olduk bugun elhamdulillah ama isim bulamiyoruz:(
kckelf123 Muya ayy biz bertuğ koyacaktık vazgeçtik kimsede yok değişik geldi soğudum bian emir alp koyacağız neden vazgeçtik inan bilmiyorum 😂
-ir3m Biz bera ismine karar verdik ben çok beğeniyordum eşim de beğendi anlam olarakta hoşumuza gitti fakat sonradan eşim babasının adını da eklemek istedi ben aileden bir isim koymaya karşıyım tek ve kendine özgü bir ismi olsun istedim hep ve Eltimle aramızda 2 ay var o doğum yaptı koymadılar büyük olan olan onlar aslında acaba eşimde onlar koymadığı için mi koymak istedi anlamadım kayınpederimin adı aydın eşim aydın bera olsun diyor bende bera aydın daha iyi diyorum sizce hangi isim önde daha iyi duruyor bende bu postun altında sormuş olayım kızlar 🌸 bu arada aydın ismini pek kullanacağımızı sanmıyorum ama ikna edemiyorum da kırılmasın üzülmesin diye kabul etmek zorunda kaldım
ozgetoozge -ir3m siz kullanmasanız bile büyüdükce kullaniliyor. Benim adımda Elif özge. Ben ozge ismimi seviyorum onu kullanmak istiyorum ama etrafta hep elif diye cagiriliyorum
Burcuyildizz -ir3m geleneksel isim başta oluyor genelde ve ikinci isim kullanılıyor burdan yola çıkabilirsiniz :) hayırlısı olsun🙏🏻
Yeliz6767 -ir3m benim de babamın ismi aydın kaynanam koy dedi ama ben pek sevemedim isim güzel ama günümüze uymuyor bende burak düşündüm ilk oğlumun ismi de berat ☺
miyopmom Fdemir ben Hamza istiyordum esime kabul ettiremedim inat etti resmen😕 en son kayinpederim Omer Halis onerdi bende cift istemiyorum aslinda ama ne olucak bilmiyorum:( 32 haftalik olduk elhamdulillah bugun isim secsek zibin felan siparis vericemde karar veremedik bi turlu
Deemetibostnci miyopmom benim de iki kızım var üçüncü süpriz bebek oldu erkek olursa yağız, hamza yada mehmet azad düşünmüştük ama buda kız geliyor 💕
Ceylandeveci0763 Fdemir Kayra,Asaf, Talha, Alparslan,mert ,Mete, Aras kendi oğlumun adinida Osman Kayra koyacağız insallh bu isimlerde güzel canım
Ziba Bizim ki cinsiyeti belli olunca kararlaştırdık YEKTA MERT olucak INŞALLAH ve ilk gebelik allah’ım kazasız belasız sağlıklı sıhhatli kucagimiza almayi nasip etsin🙏🙏🙏