kelebek_17 Bence içinize sinen isim Zeyd ise o ismi seçmelisiniz 🤗 Kimse beğenmesse beğenmesin yani onlara beğendirme gayeniz olmamalı kendi fikrim 😇 Bana da Roy ne ya başka isim mi bulamadın diyenler de oluyo, çok farklıymış ne güzel diyenlerde oluyor ama kimin ne dediği hiç umrumda değil sonuçta bi bebek gelecek dünyaya ismini beğenip anne babası olarak biz seçiyoruz, kimseye de nasıl sence beğendin mi diye sormuyorum beğenmeyen çocuğuna farklı isim koysun 😅 O yüzden siz Zeydi beğendiyseniz kimsenin lafına takılmayın bence 🥰 Ayrıcaaa sağlıkla doğsun miniğiniz 🙏🏻🙏🏻👼🏻