Melike-01 Fdemir ilk Oğlum Aras Efe şimdi de 19 haftalıqız 2 ci Oğluma Hamileyim O da Rabbim nasib ederse Asaf Ege olacak 🤩
Eliferimm Fdemir benimde Göktuğ çok hoşuma gidiyor eşim beğenmedi pek😂 henüz cinsiyet belli değil ama erkek olursa Alparslan dıye düşünüyoruz
susam111 Bizde karar veremedik ben Atlas istemiştim ama babası istemedi oda rüzgar filan dedi . Halaaa kararsızız aslında 😂 burda güzel isim gelirse diye bekliyim bari 😂
Sibeltug Hokku benim oğlumun adı da Alp olacak inşallah soyadımız Tuğ yani bi bakıma bizimde Alp Tuğ’umuz olacak🥰 sağlıkla kavuşalım hepimiz inşallah🙏
Misra- Biz de çok kararsızız.. Kayra şuan için öncelikli düşündüğümüz. Miraç da çok hoşuma gidiyor ☺️