Maliefem benimde ilk doğumum sezaryen şuan 36+2 yim normal doğum istiyorum allah izinverirse. Her şey yolunda ara ara kasılmalar sancılar oluyor. Korkuyorum da normal doğumdan ama herkes nasıl yapıosa bende yaparım diye motive etmeye çalışıyorum kendimi bu haftaya kadar hep çalıştım ve hareketliydim şimdi evdeyim her iey zor geliyor artık ama yinede çok pasif olduğum söylenemez. Yürüyüş yapmak istiyorum ama havalar soğuk malum erzurumdayız daha dün kar yağdı😁 erisin başlıcam