minisinannesiiii Tugcemm61 Yok canım bebek strese giriyomus sanırım ondan oluyomuş doğumda yanlış bilgi vermeyim de ben kötü bi doğum yasadim ondan sanırım
Hlyanne pusatmom35 4. normal doğumunu yapmış birisi olarak sana tavsiyem merdiven inip çıkmak bol yürüyüş bol hareket tabi bide sabır
suyesili Papatyaytt pazartesi günü 3400 Gr +-200 demişti doktor ben de fazla büyürse normal zorlasicak diye gelsin istiyorum artık hayirlisiyla 🙈
suyesili fatma_dilek olmadı henüz 😔 39+0 beklemedeyiz kasıklarıma arada adet sancısı geliyo ama sık düzenli dayanilmicak bı şey yok daha yarın mübarek cuma gel kızım diyorum inşallah 🙏😅
Gami28 Maliefem okumayı çok istedim ama 2018 de o kadar çok yazınız var ki görebilmek mümkün değil 🤷♀️☺️
Maliefem Gami28 aslında direk tartışmalara görseydiniz 10 tane tartışma var ama ben sizi etiketledim🤭
Gami28 Maliefem çok teşekkür ederim. Kayseride mi yaşıyorsunuz ben kayseri doğumluyum 22 sene geçti orada
Maliefem Gami28 evet kayseri talasdayim sizde baya kalmışsınız burda başka bir şehire gelin gittiniz herhalde
suyesili Açılma olurken mide bulantısı olabiliyor mu bilgisi olan var mı bı yerde okumuştum ama, ben geçen hafta içinde de bı kaç saat bulantı yaşamıştım, bugün de biraz var bulantı açılma habercisi olabilir mi 😊
Reshaa suyesili açılma olurken değil artık doğuracagınz 10 cme ulaitıgı sıra bulantı kusma olur ama o da herkeste olmaz
Gamze01- Papatyaytt çatı muayenesinde çatımın çok uygun olmadığını söyledi doktorum ve hiç açıklığımda olmayınca. Daha 38. Haftadayız daha da kilo alır bebiş dikiş fazla atılır.
suyesili Papatyaytt bı arkadaşımın 500 Gr oynamıştı altında doğdu 😐 belli olmuyo genelde bilgim -+300 gibi düşünebiliriz
Gami28 Maliefem annem ve babam emekli olduktan sonra izmire yerleştik izmirden de erzuruma gelin geldim. Kayseride hala ananemler teyzemlee akrabalar falan var gelir gideriz çok sık olmasada