pusatmom35 ya inanın su sıra etrafımda o kadar çok kız bebek doğru ki arkadaşlarımın ve ablamın, cinsiyet olayı doğruymuş kızlarda hepsi kasıktan giriyo diyo adet sancısı gibi erkekte belden diyo, 4 kız doğumda aynısı olmuş, ablamın ilki erkekti onda belden girmiş tasdiklendi gibi yani 😅