Ays_cskn yaa senle tamı tamına aynıyız biz de bugün 14 haftalık olduk, sıpa elma kadar olmuş 🥹 haftaya pazartesi doktora gidicez inşallah bi sorun çıkmaz ve cinsiyetini de söyler, çatliycam meraktan herkes erkek olcak diyo, kocam rüyasında kız görmüş, benim hiç bi fikrim yok öyle milletin ağzına bakıyorum 😄😄