Ays_cskn Eveet artik 14+0 olduk cok sukur bizimle ayni haftalarda olan anneler sizde durumlar nasil kendinizi nasil hissediyorsunuz,cinsiyetler bellimi bizimki belli degil 16.haftamizda gidicez kismetse insallah belli olur o zamana☺🥰💕
-MinikveAnnesi- Ays_cskn bizdee 14+1 iz kabızlık yüzünden karnımın ağrısı ve siskinligi haric iyiyiz Şükür demir ilacını icmeye başladığımdan beri böyleyim 😓 cinsiyeti gecen gün öğrendik erkekmiş 🥰 sağlıkla gelsinler inşallah
miniktirtilim Ays_cskn 13. Haftadayim canim bugun 2li teste girdim tahminde bulunmadi cinsiyet icin önümüzdeki ay netlesir dedi :)
eminemre99 Ays_cskn bizde bugün 14 haftaya girdik inşallah her şey hayırla geçer güzel bir hamilelik olur Allah’ım herkese yardım etsin hayırla sağlıkla kucağımıza alalim cinsiyet bizdede belli bir şey yok doktora da sormadım sizle çok cok konusurusiruz sizi biliyorum ❤️😘🤲
Ays_cskn Bebeklerselam54 Hadi inşallah ogrenirsin bizde bakalim devlet gec soyluyor diyorlar bir sansimi deniycem soylerse☺
Aaysn -MinikveAnnesi- sizde mi kabızlık sorunu var ben bi kaç gündür gaz ve kabızlıktıktan karnım sertleşiyo gibi ağrı yapıyo doktor birşey önerdi mi bende 14+3üm
Ays_cskn -MinikveAnnesi- masallah saglikla gelsin pasa bana demir ilaci verilmedi nedense sadece decavit verdi saglik ocagi🥰🥰😊
-MinikveAnnesi- Ays_cskn sağlık ocagı degil kadın dogum doktoru verdi hem demir ilacı hem multivitamin bi sor istersen tekrar gittiginde
Ays_cskn miniktirtilim masallah haydi hayirlisi bende beklemedeyim suan insallah gosterir miniklerimiz😊
Ays_cskn -MinikveAnnesi- sorcam ilk gebeligimde saglik ocagi vermisti vegaferondu sanirim bu sefer sadece vitamin oda o kadar buyukki mubarek midem bulaniyor icince
eminemre99 Ays_cskn bnde decavit kuaniyorum canım birde doktor magnezyum verdi demir ilacı falan vermedi bnde gidince demir ilacını ne zaman kulkanacahim arada hatta devir vermişti ilk kızımda bir kereligine ilk hamilelegimde bunda yok belki daha erkendir
-MinikveAnnesi- Ays_cskn evet ya benim hapta büyük yutmasi zor oluyor ama dogurana kadar iceceksin diyor 😓
Ays_cskn eminemre99 evet canim hatirladim yeni haftamiz saglikli gecsin insallah icimden bir ses cinsiyeti ayni zamanlarda ogrenicez diyor hayirlisi artik🥰🥰
Ays_cskn eminemre99 olabilir vermesede olur qslindq ilac kullanmayi hic sevmiyorum decavit desen mide bulandırıyor
eminemre99 Ays_cskn amin ecmain inşallah canım Allah razı olsun insallah bakalım sgliklari yerinde olsun kız erkek fark etmez canım ya ❤️ kızımın adı Ecrin oğlum ismi ne canım merak ettim
eminemre99 Ays_cskn evet ama ürünlerimizden belki tam vitamin alamıyoruz dur onun için ilaç veriyorlar bn mesala kanım düşüktur ister et ye her gün balık ye yok yani hani çok şükür vücut yaomiyor ❤️😘
Nuriay RabiAdem son adetinizi ogrene bilirmiyim bana israrala ocak ayi erkek dediler. Benim son adet 16 ocak suan 12+3 um henuz gozukmedi cinsiyet
GGGMZZZ Ays_cskn merhabalar bende 14+5 deyim henüz Cinsiyet öğrenemedik. Benim aylardır kabızlık sorunum var 😅
Ays_cskn GGGMZZZ merhaba cinsiyet için ne zaman gitmeyi dusunuyorsun sanirim bende kabiz olmak uzereyim 😄😄