Aysebrar1 ayy herkesin hayali başka tabi bende büyük çocuğum kızım olsun iki oğlum olsun istiyorum ya da iki üç tane kızım olsun arkadaş gibi olsunlar banada arkadas olsunlar bicirik bicirik dolansinlat diye hayal ediyorum 🙏🏻🌸 İnşallah yanılırim gönlünüzden geçen olur paşa doğar evinize 🧡 Spinal mi oldunuz epidural mi ve dikişler ne kadar sürede iyileşti? Sezeryan sonrası ertesi gün evde bebeği kucağınıza alma ayağa kalkma vs eylemleri yapabildiniz mi? Ben doğumumda da , doğumdan sonrada yalnız olacağım sezeryan olacağım sanırım korkularım var üstesinden gelemem diye korkuyorum